Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je vóór 18.00 uur je bestelling hebt geplaatst, streven we ernaar deze binnen 3 werkdagen te bezorgen. Op zondag en maandag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op dinsdag verwachten. Wij streven ernaar het gekozen leverdata te halen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen. Als je bestelling uit meer dan één zending bestaat, kan het zijn dat deze twee of meer dozen niet tegelijk geleverd worden.

Kan ik een ander aflevermoment kiezen?
Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling op een andere dag te leveren. Je kunt hiermee een bezorgmoment tot twee weken in de toekomst kiezen. Wij raden je aan om een leverdatum te kiezen zo dichtbij mogelijk. Door drukte kan het zijn dat een leverdatum niet meer beschikbaar is, deze kan dan niet geselecteerd worden in de check-out.

Ik ben overdag vaak niet thuis, kan mijn bestelling in de avond geleverd worden?
Ja! Het is mogelijk om voor jouw bestelling een leveringsslot in de avond te kiezen. Je bestelling wordt dan tussen 17:30 uur en 21:30 uur ’s avonds geleverd. Kies tijdens het bestelproces voor een avond levering door op “wijzig” te klikken naast de geselecteerde bezorgtijd. Mocht er geen “wijzig” naast staan dan is het helaas voor dat afleveradres niet mogelijk een avondlevering in te plannen. Op zaterdag is avondlevering helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Ongeveer een dag voor levering zal je van ons en van PostNL een mail ontvangen met daarin je Track & Trace link. Je bestelling zal vervolgens worden afgeleverd door PostNL.

Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?
Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat heeft ermee te maken dat wij zo snel mogelijk beginnen met het verzamelen van jouw bestelling om deze op tijd voor je te kunnen uitsturen. Controleer daarom altijd goed welk adres in invult. Mocht je toch merken dat je een foutje hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons op 06-18234008. Mocht je bestellingen nog niet verwerkt zijn door ons dan kunnen we soms nog een wijziging doorgeven.

Er is iemand jonger dan 18 jaar thuis, mag hij mijn bestelling aannemen?
Wij snappen dat het soms lastig plannen is om thuis te zijn om het moment van levering. Helaas mag en wil The Taste of the Wolve geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. We hebben in de bestelprocedure verschillende leeftijdscontroles ingebouwd. Om te zorgen dat onze producten aan een meerderjarige worden overhandigd (en daarmee in lijn met wet- en regelgeving wordt gehandeld), kan de bezorger naar de leeftijd informeren en om legitimatie vragen. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het teruggestuurd naar ons. Neem in dat geval contact met ons op.

Ik heb een product besteld wat geen alcohol bevat, kan mijn minderjarige kind het dan wel aannemen?
We begrijpen de vraag! Er is echter besloten om voor alle bestellingen dezelfde regels in te stellen, waardoor er geen verwarring en fouten gemaakt kunnen worden.
Help! PostNL is langs geweest maar ik was niet thuis, wat nu?
Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger het pakket mee terugnemen en naar de dichtstbijzijnde PostNL-punt brengen. Hier heeft de ontvanger een week de tijd om het pakket alsnog op te halen met een geldig legitimatiebewijs. Komt niemand het pakket ophalen? Dan wordt de zending retour verzonden.
Blijkt de geadresseerde iemand jonger dan 18 jaar te zijn? Dan wordt ook in dit geval het pakket retour verzonden.

Retourneren

Ik heb iets besteld, maar ik zou het toch willen terugsturen, hoe werkt dat?
Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, kan je dit binnen 30 dagen na levering van de bestelling aan ons laten weten.
Wij verzoeken je om voorafgaand contact op te nemen via info@thetasteofthewolve.nl als je een product wilt retourneren. We verzoeken je om altijd het bestelnummer te vermelden. Dat bestelnummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling. Voor de retourprocedure dien je de volgende stappen te volgen:
Stap 1: Stuur ons een bericht via de mail. Laat ons weten om welke bestelling het gaat door middel van je bestelnummer en laat ons weten welke producten je precies wilt terugsturen.
Stap 2: Vervolgens krijg je per e-mail een retour label. Het retourlabel dien je te printen en op het pakket te plakken.
Stap 3: Je kunt het pakket dan afgeven bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Bewaar de bevestiging van afgifte van het pakket zelf ook goed totdat je het geld terug op je rekening hebt.

Iets niet helemaal helder?
Voor vragen kan je bellen naar het telefoonnummer 06-18234008. De producten dien je binnen 14 dagen na je bericht van annulering van de aankoop terug te sturen. We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug maar niet voor de verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending via PostNL komen ook voor jouw rekening. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten ook voor jezelf.

Voorwaarden retourzendingen
Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100 procent.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van retourzending hebben ontvangen.